❀ Look Carol145 Bebb ❀ # 821

By Carol145 Bebb - 11:17 PM

❀ Dress : Belle Epoque { Beatrice } @Collabor88
❀ Heels : Belle Epoque { Street Lights } @PocketGacha 
❀ Hair : pr!tty - Raini + Tory - {Short} @PocketGacha 
❀ Choker and Headband : pr!tty - Floral + Choker Set - {Pink} RARE @PocketGacha 
❀ Skin App Catwa Head : [ MUDSKIN ]_HyunA #  @Skin Fair
❀ Eyes : [ MUDSKIN ]_HyunA Lens # 15 @Skin Fair

❀ Scene
{YD} Succulent Vases Cute - Cat RARE @Blush
{YD} Succulent Vases Cute - Pig @Blush

{moss&mink} Shimmer Butterflies
{moss&mink} Drop Curtains

Bee Designs Je T aime Gacha Bed RARE @The Liaison Collaborative
Bee Designs Je T aime Gacha Bench RARE @The Liaison Collaborative
Bee Designs Je T aime Gacha Rug @The Liaison Collaborative 
Bee Designs Je T aime Gacha  Nightstand @The Liaison Collaborative
Bee Designs Multiple selection Lamp @The Liaison Collaborative
Bee Designs Je T aime Gacha Frame @The Liaison Collaborative
Bee Designs Je T aime Gacha Frame 2 @The Liaison Collaborative
Bee Designs Je T aime Gacha  Console table @The Liaison Collaborative
Bee Designs Je T aime Gacha  jars @The Liaison Collaborative
Bee Designs Je T aime Gacha -Je t aime @The Liaison Collaborative

+Half-Deer+ Faux Window - Dawn and Dusk Skies (Low Blinds)
+Half-Deer+ Pomeranian - Sit (Snow)
+Half-Deer+ Pomeranian - Lay (Snow)
+Half-Deer+ Pomeranian - Stand (Snow)
+Half-Deer+ Dog Clutter - Pink - Dog Bed (Hugs)
+Half-Deer+ Hot Chocolate Bar Cart 
+Half-Deer+ Snoozypuff Bunny (tex. change)

  • Share:

You Might Also Like

0 comentários